

Ik ben eline
Ik ben opgegroeid op een boerderij in Sint-Maria-Aalter. Die omgeving heeft me gevormd in wie ik ben: iemand die houdt van eerlijkheid, zorg en inzet en gewoon doen wat je belooft.
Na mijn opleiding schoonheidszorgen in het volwassenenonderwijs startte ik in augustus 2016 in het toenmalige “Kubee”. Wat begon als een eerste werkervaring, groeide stap voor stap uit tot interesse in huidverbetering en later tot een echte passie voor het vak.
In 2020 kreeg ik de kans om het instituut over te nemen. Sinds dit jaar gaat het verder onder de naam Aubelle, een nieuwe naam die beter past bij mijn visie en manier van werken: persoonlijk, professioneel en met aandacht voor kwaliteit en resultaat.
MAATWERK
In mijn salon werk ik steeds op maat van jouw huid. Ik neem de tijd om te kijken wat je huid nodig heeft en bouw behandelingen op die realistisch en doeltreffend zijn.
Naast mijn werk ben ik mama van twee kleine jongens en gelukkig getrouwd met Wiebe. In mijn vrije tijd hou ik het graag simpel: thuis zijn met mijn gezin, een wandeling maken of eens gaan dansen.

